25 maja 2017 r. w warszawskim Teatrze Kamienica już po raz siódmy odbyła się prestiżowa gala „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”
Przyznającymi nagrody w konkursie są czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal. Kupcy biorąc udział w specjalnym głosowaniu wskazali redakcji miesięcznika produkty z branży FMCG, które w 2016 r. sprzedawały się najlepiej. Do konkursu w 62 kategoriach zgłoszonych zostało ponad 470 produktów.
Tegoroczna Gala obfitowała w nagrody. Zostały wręczone aż 62 statuetki „Złoty Paragon 2017” oraz 124 wyróżnienia w kategoriach produktowych „Lider Sprzedaży” oraz „Super Produkt”. Statuetki specjale otrzymały również wybrane linie produktowe, osoby, firmy oraz usługi. Uroczysta Gala gościła ponad 300 osób z branży FMCG.
Podczas Gali wyróżniony został również Pasztet Mazowiecki produkowany przez Zakłady Mięsne Łuków. Wyróżnienie zdobył w kategorii „Lider Sprzedaży” wśród pasztetów i konserw mięsnych. Produkowany od kilkudziesięciu lat Pasztet Mazowiecki to produkt o ugruntowanej pozycji na rynku. Jego smak i receptura, która na przestrzeni lat nie uległa diametralnym zmianom sprawia, że ten znany i lubiany produkt zdobywa kolejne wyróżnienia nie tylko od branżowych ekspertów lecz również od tak ważnych jurorów jakimi są kupcy.
Zakłady Mięsne ŁUKÓW Spółka Akcyjna w Łukowie zobowiązuje się przestrzegać zasad ochrony środowiska w prowadzonej przez siebie działalności.
W portfolio Łukowa pojawiła się nowa, lokalna marka – Śmiłowo. Marka Śmiłowo to kolekcja wędlin powstałych na bazie wielkopolskich receptur. Tradycja, doświadczenie i znajomość lokalnych smaków jest sekretem najwyższej jakości wyrobów.
Pasztet mazowiecki został niedawno powtórnie nagrodzony przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”. Pasztet otrzymał od jury maksymalne noty za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny, dlatego wyróżniono go certyfikatem jakości i tytułem TOP PRODUKT.