Zakłady Mięsne Łuków w 2017 roku rozpoczynają proces rebrandingu.
Firma całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną – wprowadza nowe logo oraz hasło podkreślające wartości, którym jest wierna od lat – „Z natury od serca”.
U podstaw decyzji o kompleksowej zmianie wizerunku firmy leżą przeprowadzone na szerokiej grupie respondentów badania i konsultacje marketingowe. Celem rebrandingu Łukowa jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, czytelniejsze komunikowanie wartości nadrzędnych dla firmy, efektywniejsze wpisywanie się w oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.
– Poprzez odświeżenie wizerunku marki chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi, świadomi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów – mówi Justyna Niemczuk, Dyrektor Handlowy Zakładów Mięsnych Łuków.
Nowa identyfikacja wizualna akcentuje wysoką jakość produktów, którą gwarantuje zielony region wschodniej Polski. Graficzne odwołanie do natury i wykorzystanie autentycznego krajobrazu malowniczych okolic Łukowa w komunikacji wizualnej podkreśla czerpanie z bogactwa regionu. Marka Łuków, poprzez nowy wizerunek, pragnie zakomunikować konsumentowi, że mięsa i wędliny powstają z pasji, z przywiązania do tradycji i szacunku do natury. Ponad 40-letnia tradycja (która wyróżnia firmę spośród konkurencji), sprawdzone receptury oraz smaczne produkty to dziedzictwo, którym firma chce się dzielić.
Wraz z nową wizualizacją marki odświeżona zostanie architektura produktów i ich wygląd. Opakowania zyskają nowy, uwypuklający nadrzędne wartości marki design, który pozwoli na wyróżnienie się produktów na półce. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się od lutego, a cały proces rebrandingu potrwa kilkanaście miesięcy.
Informujemy, że w sklepach Zakładów Mięsnych Łuków pojawił się nowy, sezonowy produkt – świeży karp w dzwonkach! To doskonała okazja, aby już teraz zacząć myśleć o świątecznych przygotowaniach lub po prostu wzbogacić codzienne menu o zdrową, pełną smaku rybę. Oferowany karp to produkt wysokiej jakości, starannie selekcjonowany, dzięki czemu możecie być pewni jego świeżości i […]
Z dumą informujemy, że Zakłady Mięsne Łuków S.A. zdobyły 3. miejsce w ogólnopolskim konkursie „Smak Jakości” w kategorii „Smak Natury”! Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach 6 listopada 2024 r. Nasza Szynka z tłuszczykiem, wyróżniająca się doskonałym, tradycyjnym smakiem oraz najwyższą jakością, została doceniona przez ekspertów (przedstawicieli sieci handlowych, […]
Zakłady Mięsne Łuków aktywnie włączyły się w kampanię edukacyjną Banku Żywności „Szanuję, nie marnuję”. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat problemu marnowania jedzenia oraz promowanie zrównoważonych nawyków konsumpcyjnych. Jako producent żywności, Zakłady Mięsne Łuków chcą zwrócić uwagę na wagę odpowiedzialnego gospodarowania zasobami i propagować ideę niemarnowania żywności. W ramach kampanii firma angażuje się w […]