PL EN DE

Zakłady Mięsne Łuków z nową identyfikacją wizualną

Zakłady Mięsne Łuków w 2017 roku rozpoczynają proces rebrandingu.
Firma całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną – wprowadza nowe logo oraz hasło podkreślające wartości, którym jest wierna od lat – „Z natury od serca”.

U podstaw decyzji o kompleksowej zmianie wizerunku firmy leżą przeprowadzone na szerokiej grupie respondentów badania i konsultacje marketingowe. Celem rebrandingu Łukowa jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, czytelniejsze komunikowanie wartości nadrzędnych dla firmy, efektywniejsze wpisywanie się w oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

– Poprzez odświeżenie wizerunku marki chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi, świadomi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów – mówi Justyna Niemczuk, Dyrektor Handlowy Zakładów Mięsnych Łuków.

Nowa identyfikacja wizualna akcentuje wysoką jakość produktów, którą gwarantuje zielony region wschodniej Polski. Graficzne odwołanie do natury i wykorzystanie autentycznego krajobrazu malowniczych okolic Łukowa w komunikacji wizualnej podkreśla czerpanie z bogactwa regionu. Marka Łuków, poprzez nowy wizerunek, pragnie zakomunikować konsumentowi, że mięsa i wędliny powstają z pasji, z przywiązania do tradycji i szacunku do natury. Ponad 40-letnia tradycja (która wyróżnia firmę spośród konkurencji), sprawdzone receptury oraz smaczne produkty to dziedzictwo, którym firma chce się dzielić.

Wraz z nową wizualizacją marki odświeżona zostanie architektura produktów i ich wygląd. Opakowania zyskają nowy, uwypuklający nadrzędne wartości marki design, który pozwoli na wyróżnienie się produktów na półce. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się od lutego, a cały proces rebrandingu potrwa kilkanaście miesięcy.

Zobacz również

Pastrami premium

Nasze Pastrami Premium na I miejscu!

Z radością informujemy, że nasz produkt Pastrami Premium, zdobył 1 miejsce w konkursie „TO MI SMAKUJE! EKSPERCI REKOMENDUJĄ”, zorganizowanym podczas konferencji Meating2025 przez wydawnictwo Rzeźnik Polski. Produkt został wyróżniony w kategorii „Mój Hit”, uzyskując najwyższe noty od Kapituły konkursowej. To dla nas wyjątkowe wyróżnienie oraz potwierdzenie, że wysoka jakość, intensywny smak i staranność w procesie produkcji naszych wyrobów znajdują uznanie […]

Więcej

Grelowisko

ZM Łuków na Grelowisku 2025 – dziękujemy, że byliście z nami!

Sezon grillowy rozpoczęty z prawdziwym przytupem! W miniony weekend mieliśmy ogromną przyjemność uczestniczyć w Grelowisku 2025 – wyjątkowym święcie smaku, aromatu i dobrej atmosfery. Nasze stoisko przyciągało miłośników grillowania już od pierwszych chwil wydarzenia. Serwowaliśmy gorące, świeżo przyrządzone przysmaki z linii Łukowskie na grilla, w tym przepyszne steki wołowe, burgery, aromatyczne kiełbasy, soczyste karkówki i […]

Więcej

tatar

Tatar wołowy 200 g z wyróżnieniem w konkursie Złoty Paragon 2025!

Z satysfakcją informujemy, że nasz Tatar wołowy 200 g został wyróżniony w kategorii „Wędliny – Przekąski” w prestiżowym konkursie Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2025. To szczególne uznanie, ponieważ nagroda przyznawana jest przez praktyków handlu – osoby, które na co dzień podejmują decyzje zakupowe i najlepiej znają preferencje konsumentów. Tatar wołowy od Zakładów Mięsnych […]

Więcej