PL EN DE

Zakłady Mięsne Łuków z nową identyfikacją wizualną

Zakłady Mięsne Łuków w 2017 roku rozpoczynają proces rebrandingu.
Firma całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną – wprowadza nowe logo oraz hasło podkreślające wartości, którym jest wierna od lat – „Z natury od serca”.

U podstaw decyzji o kompleksowej zmianie wizerunku firmy leżą przeprowadzone na szerokiej grupie respondentów badania i konsultacje marketingowe. Celem rebrandingu Łukowa jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, czytelniejsze komunikowanie wartości nadrzędnych dla firmy, efektywniejsze wpisywanie się w oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

– Poprzez odświeżenie wizerunku marki chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi, świadomi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów – mówi Justyna Niemczuk, Dyrektor Handlowy Zakładów Mięsnych Łuków.

Nowa identyfikacja wizualna akcentuje wysoką jakość produktów, którą gwarantuje zielony region wschodniej Polski. Graficzne odwołanie do natury i wykorzystanie autentycznego krajobrazu malowniczych okolic Łukowa w komunikacji wizualnej podkreśla czerpanie z bogactwa regionu. Marka Łuków, poprzez nowy wizerunek, pragnie zakomunikować konsumentowi, że mięsa i wędliny powstają z pasji, z przywiązania do tradycji i szacunku do natury. Ponad 40-letnia tradycja (która wyróżnia firmę spośród konkurencji), sprawdzone receptury oraz smaczne produkty to dziedzictwo, którym firma chce się dzielić.

Wraz z nową wizualizacją marki odświeżona zostanie architektura produktów i ich wygląd. Opakowania zyskają nowy, uwypuklający nadrzędne wartości marki design, który pozwoli na wyróżnienie się produktów na półce. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się od lutego, a cały proces rebrandingu potrwa kilkanaście miesięcy.

Zobacz również

Szanuję – nie marnuję

Zakłady Mięsne Łuków aktywnie włączyły się w kampanię edukacyjną Banku Żywności „Szanuję, nie marnuję”. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat problemu marnowania jedzenia oraz promowanie zrównoważonych nawyków konsumpcyjnych. Jako producent żywności, Zakłady Mięsne Łuków chcą zwrócić uwagę na wagę odpowiedzialnego gospodarowania zasobami i propagować ideę niemarnowania żywności. W ramach kampanii firma angażuje się w […]

Więcej

Wizyta Korea

Wizyta delegacji koreańskich importerów w Zakładach Mięsnych Łuków

W Zakładach Mięsnych Łuków mieliśmy przyjemność gościć delegację koreańskich przedsiębiorców z branży mięsnej, uczestniczących w misji przyjazdowej organizowanej przez UPEMI. Spotkanie miało charakter handlowy i stanowiło ważny element budowania relacji biznesowych pomiędzy polskimi producentami a partnerami z Republiki Korei Południowej. Podczas wizyty zaprezentowaliśmy nasz zakład, procesy produkcyjne oraz standardy nadzoru i kontroli jakości, które gwarantują […]

Więcej

Konkurs z okazji Międzynarodowego Miesiąca Zwierząt!

Październik to czas, w którym szczególnie pamiętamy o naszych czworonożnych przyjaciołach. Z tej okazji Zakłady Mięsne Łuków przygotowały wyjątkowy konkurs dla wszystkich właścicieli pupili. Jak wziąć udział? Czas trwania konkursu: 1–31 października 2025Ogłoszenie wyników: 14 listopada 2025 – na stronie internetowej oraz na naszym profilu Facebook. Nagrody czekają! Ważne informacje Zależy nam na naturalnych, codziennych […]

Więcej