PL EN DE

Ruszyła roczna kampania informacyjno-promocyjna wędlin „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP”

Ruszyły działania promocyjne w kampanii wędlin z Łukowa pod nazwą „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP”. Promowane są trzy produkty – kiełbasa podwawelska ekstra, żywiecka oraz krakowska sucha, wszystkie wytworzone  w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.

Głównym celem projektu jest rozpowszechnienie wiedzy o wędlinach wytworzonych w systemie QAFP, jak i wzrost świadomości jakości produktów certyfikowanych tym znakiem wśród dotychczasowych  i potencjalnych odbiorców. Kampania realizowana jest przez konsorcjum Zakładów Mięsnych „Łmeat-Łuków” S.A.  i Ireneusza Górę – certyfikowanego hodowcę trzody chlewnej.

QAFP, jako krajowy system jakości żywności, wspiera polskich producentów i polskie produkty, gwarantując konsumentom bardzo wysoką jakość wyrobów. System obejmuje wszystkie ogniwa łańcucha produkcyjnego, począwszy od hodowli, żywienia zwierząt i warunków ich chowu, poprzez ubój, przetwórstwo, pakowanie, a na magazynowaniu i sprzedaży kończąc. Tak ważna w całym procesie hodowla i jej dobrostan ma bezpośredni wpływ na jakość mięsa. Dzięki temu zyskuje ono odpowiednią zawartość tłuszczu, odpowiednie PH oraz jest pozbawione wad genetycznych. Efektem tego certyfikowanego na każdym etapie procesu jest wysoka jakość wędlin.

Działania wchodzące w skład kampanii obejmują reklamę w telewizji, prasie, radio, internecie oraz outdoor. Oprócz tego przewidziane są degustacje na Dworcu Centralnym i Targu Śniadaniowym w Warszawie, Festiwalu Dobrego Smaku w Lublinie, Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku oraz pokaz kulinarny w Irlandii Północnej. Zaplanowano również udział w targach Polagra 2017 w Poznaniu, Euro Gastro 2018 i Warsaw Gastro Show 2018 w Warszawie.

Mocnym punktem kampanii jest degustacja produktów połączona z akcją edukacyjną w sklepach własnych producenta oraz w wybranych sieciach handlowych. W radiostacjach 4 województw zaplanowany jest konkurs dla radiosłuchaczy. Dodatkowym wsparciem kampanii jest współpraca z blogerami oraz działania public relations.

By poznać szczegóły zapraszamy do odwiedzenia strony: www.odadojakosci.pl

Zobacz również

Świeży karp w dzwonkach w naszych sklepach!

Informujemy, że w sklepach Zakładów Mięsnych Łuków pojawił się nowy, sezonowy produkt – świeży karp w dzwonkach! To doskonała okazja, aby już teraz zacząć myśleć o świątecznych przygotowaniach lub po prostu wzbogacić codzienne menu o zdrową, pełną smaku rybę. Oferowany karp to produkt wysokiej jakości, starannie selekcjonowany, dzięki czemu możecie być pewni jego świeżości i […]

Więcej

Zakłady Mięsne Łuków S.A. zdobywają 3. miejsce w konkursie „Smak Jakości” za Szynkę z tłuszczykiem!

Z dumą informujemy, że Zakłady Mięsne Łuków S.A. zdobyły 3. miejsce w ogólnopolskim konkursie „Smak Jakości” w kategorii „Smak Natury”! Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach 6 listopada 2024 r. Nasza Szynka z tłuszczykiem, wyróżniająca się doskonałym, tradycyjnym smakiem oraz najwyższą jakością, została doceniona przez ekspertów (przedstawicieli sieci handlowych, […]

Więcej

Szanuję – nie marnuję

Zakłady Mięsne Łuków aktywnie włączyły się w kampanię edukacyjną Banku Żywności „Szanuję, nie marnuję”. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat problemu marnowania jedzenia oraz promowanie zrównoważonych nawyków konsumpcyjnych. Jako producent żywności, Zakłady Mięsne Łuków chcą zwrócić uwagę na wagę odpowiedzialnego gospodarowania zasobami i propagować ideę niemarnowania żywności. W ramach kampanii firma angażuje się w […]

Więcej