PL EN DE

Ruszyła roczna kampania informacyjno-promocyjna wędlin „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP”

Ruszyły działania promocyjne w kampanii wędlin z Łukowa pod nazwą „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP”. Promowane są trzy produkty – kiełbasa podwawelska ekstra, żywiecka oraz krakowska sucha, wszystkie wytworzone  w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.

Głównym celem projektu jest rozpowszechnienie wiedzy o wędlinach wytworzonych w systemie QAFP, jak i wzrost świadomości jakości produktów certyfikowanych tym znakiem wśród dotychczasowych  i potencjalnych odbiorców. Kampania realizowana jest przez konsorcjum Zakładów Mięsnych „Łmeat-Łuków” S.A.  i Ireneusza Górę – certyfikowanego hodowcę trzody chlewnej.

QAFP, jako krajowy system jakości żywności, wspiera polskich producentów i polskie produkty, gwarantując konsumentom bardzo wysoką jakość wyrobów. System obejmuje wszystkie ogniwa łańcucha produkcyjnego, począwszy od hodowli, żywienia zwierząt i warunków ich chowu, poprzez ubój, przetwórstwo, pakowanie, a na magazynowaniu i sprzedaży kończąc. Tak ważna w całym procesie hodowla i jej dobrostan ma bezpośredni wpływ na jakość mięsa. Dzięki temu zyskuje ono odpowiednią zawartość tłuszczu, odpowiednie PH oraz jest pozbawione wad genetycznych. Efektem tego certyfikowanego na każdym etapie procesu jest wysoka jakość wędlin.

Działania wchodzące w skład kampanii obejmują reklamę w telewizji, prasie, radio, internecie oraz outdoor. Oprócz tego przewidziane są degustacje na Dworcu Centralnym i Targu Śniadaniowym w Warszawie, Festiwalu Dobrego Smaku w Lublinie, Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku oraz pokaz kulinarny w Irlandii Północnej. Zaplanowano również udział w targach Polagra 2017 w Poznaniu, Euro Gastro 2018 i Warsaw Gastro Show 2018 w Warszawie.

Mocnym punktem kampanii jest degustacja produktów połączona z akcją edukacyjną w sklepach własnych producenta oraz w wybranych sieciach handlowych. W radiostacjach 4 województw zaplanowany jest konkurs dla radiosłuchaczy. Dodatkowym wsparciem kampanii jest współpraca z blogerami oraz działania public relations.

By poznać szczegóły zapraszamy do odwiedzenia strony: www.odadojakosci.pl

Zobacz również

Puławy – otwarcie stoiska ZM Łuków w Netto

28 marca 2022 r. otworzyliśmy nowe stoisko mięsne ZM Łuków w Puławach przy Dęblińskiej 18E. Stoisko jest czynne w godzinach 7:00 – 20:00. Na naszym stoisku dostępna jest pełna oferta: świeże mięso wołowe, wieprzowe i drobiowe, szynki, polędwice, kiełbasy, konserwy oraz inne wyroby mięsne. Nasi Klienci mogą mieć pewność, że otrzymają świeże i smaczne produkty. […]

Więcej

Konkurs GRILLUJ Z ŁUKOWEM!

Wszystkich naszych klientów odwiedzających sklepy firmowe Łuków zachęcamy do udziału w konkursie grillowym! Na działce, przy domu, w parku? Z wyrazistą kiełbasą w roli głównej czy jednak z klasyczną karkówką? Podziel się z nami przepisem na idealnego grilla i wygraj bon na zakupy o wartości 200 zł lub nagrodę niespodziankę! Proste zasady: Zrób w sklepie […]

Więcej

grilluj z nami

Grilluj z nami

Nie sposób wyobrazić sobie wiosny i lata bez grillowych pyszności! Gdy tylko pogoda sprzyja Polacy odpalają ruszty, by biesiadować na świeżym powietrzu w towarzystwie ulubionych smaków. A oferta smakołyków przeznaczonych na ruszt z roku na rok staje się coraz bogatsza. Prym wiodą tradycyjne produkty, jak kiełbasy czy kaszanki, ale coraz częściej konsumenci decydują się łapać […]

Więcej