PL EN DE

Krakowska, żywiecka i podwawelska z certyfikatem Doceń polskie

Loża Ekspertów Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” dokonując ocen wędlin z portfolio marki Łuków – Kiełbasy krakowskiej suchej, Kiełbasy żywieckiej oraz Kiełbasy podwawelskiej ekstra – przyznała im najwyższe noty w kategoriach smaku, wyglądu oraz stosunku jakości do ceny. Tym samym produkty zostały odznaczone certyfikatem Doceń polskie, który podkreśla najwyższą jakość i polskie pochodzenie, czyli dwie wartości najbardziej pożądane przez polskich konsumentów.

O wyróżnienie w 46. certyfikacji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” ubiegali się producenci żywności z całego kraju. Członkowie Loży Ekspertów pod przewodnictwem Mirka Drewniaka – znanego gastronoma i współzałożyciela Klubu Szefów Kuchni oceniali między innymi wędliny, nabiał, pieczywo, oleje, wyroby garmażeryjne, dania gotowe, słodycze i alkohole. Prestiżowe godła promocyjne przyznano wyłącznie produktom, które spełniły wymagania programu i zostały pozytywnie ocenione przez branżowych specjalistów. Wśród triumfatorów 46. certyfikacji znalazły się między innymi propozycje Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A. Członkowie Loży Ekspertów wyróżnili Kiełbasę krakowską, Kiełbasa żywiecką i Kiełbasę podwawelską ekstra. Maksymalne noty za smak, wygląd oraz stosunek ceny do jakości przyniosły im najwyższe laury programu – Godło „Doceń polskie TOP PRODUKT”, zarezerwowane dla propozycji odznaczających się wyjątkowymi walorami.

Obecnie konsumenci są coraz bardziej świadomi – czytają etykiety, wybierają wartościowe, docenione i wyróżnione przez ekspertów produkty. Stają się zakupowymi patriotami. Coraz częściej jakość i polskie pochodzenie produktu stawiają przed jego ceną. Symbol Doceń polskie jest bardzo istotną informacją – oznacza, że produkt wytworzony został w Polsce i spełnia szereg restrykcyjnych wymogów. Produkty z certyfikatami są chętnie wybierane przez konsumentów, ponieważ są gwarancją wysokiej jakości, bezpieczeństwa i bogatego smaku tradycyjnych wyrobów.

Zobacz również

Informacja o realizowanej strategii podatkowej za rok podatkowy 2022 w Zakładach Mięsnych Łuków Spółka Akcyjna

Strategia podatkowa Spółki jest elementem odpowiedzialności podmiotu w zakresie ponoszenia obciążeń publicznoprawnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Strategia podatkowa stanowi zbiór zasad obejmujących cele oraz środki umożliwiające prawidłową i terminową realizację obowiązków podatkowych Spółki.

Więcej

Dwa prestiżowe wyróżnienia dla produktów marki Łuków w konkursie Smak Jakości podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach.

W dniach 15-16 listopada 2023 roku w Kielcach odbyła się kolejna już edycja Targów Marki Własnej, które stały się miejscem niezwykle istotnym dla rozwoju branży. Podczas tego jedynego wydarzenia w Polsce, które w całości poświęcone jest markom własnym, spotkali się producenci i przedstawiciele sieci handlowych z Polski, Europy oraz Bliskiego Wschodu. Przy okazji wydarzenia został […]

Więcej

Kupuję nie marnuję

Zakłady Mięsne ŁUKÓW S.A. jako właściciel sieci sklepów mięsnych i spożywczych polegają ustawie, na mocy której mają obowiązek przekazywania niesprzedanych, ale dobrych jakościowo artykułów spożywczych organizacjom charytatywnym. W Polsce co roku wyrzucamy ok. 9 mln ton żywności. 18 września 2019 r. weszła w życie Ustawa o przeciwdziałaniu marnowaniu żywności określająca zasady postępowania z żywnością oraz […]

Więcej