„Gwarancja Jakości QAFP” – ruszyła nowa kampania informacyjna na rzecz wysokiej jakości wieprzowiny i wędlin QAFP.
W lutym br. rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania na rzecz wędlin i kulinarnego mięsa wieprzowego certyfikowanych znakiem QAFP. Program ten potrwa trzy lata, tj. do 3 lutego 2017 r.
W jego trakcie odbywać się będą warsztaty kulinarne, konkursy, prowadzone będą również działania reklamowe, w ramach których kampania obecna będzie na billboardach, w spotach kinowych, telewizji, prasie i Internecie. Pierwsze aktywności można zaobserwować już w maju. Łączna wartość kampanii to prawie 3 mln euro i jest finansowana ze środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Kampania „Gwarancja Jakości QAFP” dotyczy kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin certyfikowanych w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products). Jej celem jest popularyzacja wysokiej jakości ww. produktów wśród konsumentów indywidualnych – osób zainteresowanych gotowaniem i zwracających uwagę na jakość oraz profesjonalistów zajmujących się gastronomią. – Chcemy nauczyć Polaków tego, jak wygląda, pachnie i smakuje wędlina i mięso wysokiej jakości. Tak, aby mogli świadomie dokonywać wyborów. QAFP jest systemem gwarantowanej jakości. Oznacza to, że produkcja mięsa i wędlin jest ściśle kontrolowana na każdym etapie – od doboru ras zwierząt, przez ich żywienie, warunki transportu, ubój, selekcję mięsa, aż po warunki przechowywania w sklepie – mówi Wiesław Różański, prezes UPEMI – Choć wieprzowina jest jednym z najczęściej spożywanych w Polsce mięs, a konsumenci coraz bardziej zwracają uwagę na to, co jedzą, wiedza na temat jakości mięsa wieprzowego i wędlin nie jest powszechna. Chcemy to zmienić za pomocą naszej kampanii.
Kampania ta ma charakter informacyjny i jej zadaniem jest: informowanie o krajowym systemie jakości QAFP, zasadach produkcji kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP oraz prezentacja walorów jakościowych produktów objętych programem.
Program skierowany jest do trzech grup docelowych:
Wśród zaplanowanych w ramach kampanii działań realizowane będą m.in.:
Na stworzonej w ramach projektu stronie www.qafp.pl/dobrywybor regularnie pojawiają się przepisy kulinarne oraz porady dotyczące tego jak wybierać, przyrządzać i przechowywać mięso. QAFP zawitało także do kin, gdzie zobaczyć można spot pt.„Wieprzowina w roli głównej”. Działania medialne w ramach kampanii rozpoczęły się 5 maja br.
Wolno gotowane mięsa wołowe – Żeberka, Wołowina do szarpania, Gulasz, Sztuka mięsa oraz Ossobuco w aromatycznym sosie to produkty marki Łuków, które zdobyły najwyższe oceny we wszystkich kategoriach ocenianych przez członków Loży Ekspertów w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Odznaczone już wcześniej tym certyfikatem produkty Rostbef luksusowy oraz Pastrami wołowe zostały ponownie po dwóch […]
Na Stadionie Miejskim w Łukowie 23 marca 2024 r. odbył się emocjonujący Turniej o Puchar Prezesa Zarządu Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A., w którym wzięło udział aż 16 zespołów z województwa lubelskiego i mazowieckiego. Cieszymy się, że mamy możliwość wspierania tak świetnych sportowych inicjatyw w naszym mieście. Wszystkim młodym, pełnym sportowej pasji uczestnikom serdecznie gratulujemy! Źródło […]
Wołowina niejednokrotnie określana jest królową polskich stołów. Uchodzi za jeden z najszlachetniejszych i najzdrowszych gatunków mięsa. Dobrze przygotowana jest wyjątkowo smaczna i niezwykle krucha. Polacy coraz częściej sięgają po to aromatyczne mięso, doceniając jego właściwości odżywcze i walory smakowe. Obecnie w sklepach firmowych Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A. trwa promocja wybornego mięsa wołowego – burgery, tatar, […]