PL EN DE

Zakłady Mięsne Łuków z nową identyfikacją wizualną

Zakłady Mięsne Łuków w 2017 roku rozpoczynają proces rebrandingu.
Firma całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną – wprowadza nowe logo oraz hasło podkreślające wartości, którym jest wierna od lat – „Z natury od serca”.

U podstaw decyzji o kompleksowej zmianie wizerunku firmy leżą przeprowadzone na szerokiej grupie respondentów badania i konsultacje marketingowe. Celem rebrandingu Łukowa jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, czytelniejsze komunikowanie wartości nadrzędnych dla firmy, efektywniejsze wpisywanie się w oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

– Poprzez odświeżenie wizerunku marki chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi, świadomi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów – mówi Justyna Niemczuk, Dyrektor Handlowy Zakładów Mięsnych Łuków.

Nowa identyfikacja wizualna akcentuje wysoką jakość produktów, którą gwarantuje zielony region wschodniej Polski. Graficzne odwołanie do natury i wykorzystanie autentycznego krajobrazu malowniczych okolic Łukowa w komunikacji wizualnej podkreśla czerpanie z bogactwa regionu. Marka Łuków, poprzez nowy wizerunek, pragnie zakomunikować konsumentowi, że mięsa i wędliny powstają z pasji, z przywiązania do tradycji i szacunku do natury. Ponad 40-letnia tradycja (która wyróżnia firmę spośród konkurencji), sprawdzone receptury oraz smaczne produkty to dziedzictwo, którym firma chce się dzielić.

Wraz z nową wizualizacją marki odświeżona zostanie architektura produktów i ich wygląd. Opakowania zyskają nowy, uwypuklający nadrzędne wartości marki design, który pozwoli na wyróżnienie się produktów na półce. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się od lutego, a cały proces rebrandingu potrwa kilkanaście miesięcy.

Zobacz również

Certyfikat Doceń Polskie dla mięs wołowych wolno gotowanych i wędlin wołowych

Wolno gotowane mięsa wołowe – Żeberka, Wołowina do szarpania, Gulasz, Sztuka mięsa oraz Ossobuco w aromatycznym sosie to produkty marki Łuków, które zdobyły najwyższe oceny we wszystkich kategoriach ocenianych przez członków Loży Ekspertów w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Odznaczone już wcześniej tym certyfikatem produkty Rostbef luksusowy oraz Pastrami wołowe zostały ponownie po dwóch […]

Więcej

Turniej o Puchar Prezesa Zarządu Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A.

Na Stadionie Miejskim w Łukowie 23 marca 2024 r. odbył się emocjonujący Turniej o Puchar Prezesa Zarządu Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A., w którym wzięło udział aż 16 zespołów z województwa lubelskiego i mazowieckiego. Cieszymy się, że mamy możliwość wspierania tak świetnych sportowych inicjatyw w naszym mieście. Wszystkim młodym, pełnym sportowej pasji uczestnikom serdecznie gratulujemy! Źródło […]

Więcej

Stawiamy na wołowinę!

Wołowina niejednokrotnie określana jest królową polskich stołów. Uchodzi za jeden z najszlachetniejszych i najzdrowszych gatunków mięsa. Dobrze przygotowana jest wyjątkowo smaczna i niezwykle krucha. Polacy coraz częściej sięgają po to aromatyczne mięso, doceniając jego właściwości odżywcze i walory smakowe. Obecnie w sklepach firmowych Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A. trwa promocja wybornego mięsa wołowego – burgery, tatar, […]

Więcej