Loża Ekspertów Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” dokonując ocen wędlin z portfolio marki Łuków – Kiełbasy krakowskiej suchej, Kiełbasy żywieckiej oraz Kiełbasy podwawelskiej ekstra – przyznała im najwyższe noty w kategoriach smaku, wyglądu oraz stosunku jakości do ceny. Tym samym produkty zostały odznaczone certyfikatem Doceń polskie, który podkreśla najwyższą jakość i polskie pochodzenie, czyli dwie wartości najbardziej pożądane przez polskich konsumentów.

O wyróżnienie w 46. certyfikacji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” ubiegali się producenci żywności z całego kraju. Członkowie Loży Ekspertów pod przewodnictwem Mirka Drewniaka – znanego gastronoma i współzałożyciela Klubu Szefów Kuchni oceniali między innymi wędliny, nabiał, pieczywo, oleje, wyroby garmażeryjne, dania gotowe, słodycze i alkohole. Prestiżowe godła promocyjne przyznano wyłącznie produktom, które spełniły wymagania programu i zostały pozytywnie ocenione przez branżowych specjalistów. Wśród triumfatorów 46. certyfikacji znalazły się między innymi propozycje Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A. Członkowie Loży Ekspertów wyróżnili Kiełbasę krakowską, Kiełbasa żywiecką i Kiełbasę podwawelską ekstra. Maksymalne noty za smak, wygląd oraz stosunek ceny do jakości przyniosły im najwyższe laury programu – Godło „Doceń polskie TOP PRODUKT”, zarezerwowane dla propozycji odznaczających się wyjątkowymi walorami.
Obecnie konsumenci są coraz bardziej świadomi – czytają etykiety, wybierają wartościowe, docenione i wyróżnione przez ekspertów produkty. Stają się zakupowymi patriotami. Coraz częściej jakość i polskie pochodzenie produktu stawiają przed jego ceną. Symbol Doceń polskie jest bardzo istotną informacją – oznacza, że produkt wytworzony został w Polsce i spełnia szereg restrykcyjnych wymogów. Produkty z certyfikatami są chętnie wybierane przez konsumentów, ponieważ są gwarancją wysokiej jakości, bezpieczeństwa i bogatego smaku tradycyjnych wyrobów.

Zakłady Mięsne Łuków aktywnie włączyły się w kampanię edukacyjną Banku Żywności „Szanuję, nie marnuję”. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat problemu marnowania jedzenia oraz promowanie zrównoważonych nawyków konsumpcyjnych. Jako producent żywności, Zakłady Mięsne Łuków chcą zwrócić uwagę na wagę odpowiedzialnego gospodarowania zasobami i propagować ideę niemarnowania żywności. W ramach kampanii firma angażuje się w […]
W Zakładach Mięsnych Łuków mieliśmy przyjemność gościć delegację koreańskich przedsiębiorców z branży mięsnej, uczestniczących w misji przyjazdowej organizowanej przez UPEMI. Spotkanie miało charakter handlowy i stanowiło ważny element budowania relacji biznesowych pomiędzy polskimi producentami a partnerami z Republiki Korei Południowej. Podczas wizyty zaprezentowaliśmy nasz zakład, procesy produkcyjne oraz standardy nadzoru i kontroli jakości, które gwarantują […]
Październik to czas, w którym szczególnie pamiętamy o naszych czworonożnych przyjaciołach. Z tej okazji Zakłady Mięsne Łuków przygotowały wyjątkowy konkurs dla wszystkich właścicieli pupili. Jak wziąć udział? Czas trwania konkursu: 1–31 października 2025Ogłoszenie wyników: 14 listopada 2025 – na stronie internetowej oraz na naszym profilu Facebook. Nagrody czekają! Ważne informacje Zależy nam na naturalnych, codziennych […]