PL EN DE

Zakłady Mięsne Łuków z nową identyfikacją wizualną

Zakłady Mięsne Łuków w 2017 roku rozpoczynają proces rebrandingu.
Firma całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną – wprowadza nowe logo oraz hasło podkreślające wartości, którym jest wierna od lat – „Z natury od serca”.

U podstaw decyzji o kompleksowej zmianie wizerunku firmy leżą przeprowadzone na szerokiej grupie respondentów badania i konsultacje marketingowe. Celem rebrandingu Łukowa jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, czytelniejsze komunikowanie wartości nadrzędnych dla firmy, efektywniejsze wpisywanie się w oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

– Poprzez odświeżenie wizerunku marki chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi, świadomi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów – mówi Justyna Niemczuk, Dyrektor Handlowy Zakładów Mięsnych Łuków.

Nowa identyfikacja wizualna akcentuje wysoką jakość produktów, którą gwarantuje zielony region wschodniej Polski. Graficzne odwołanie do natury i wykorzystanie autentycznego krajobrazu malowniczych okolic Łukowa w komunikacji wizualnej podkreśla czerpanie z bogactwa regionu. Marka Łuków, poprzez nowy wizerunek, pragnie zakomunikować konsumentowi, że mięsa i wędliny powstają z pasji, z przywiązania do tradycji i szacunku do natury. Ponad 40-letnia tradycja (która wyróżnia firmę spośród konkurencji), sprawdzone receptury oraz smaczne produkty to dziedzictwo, którym firma chce się dzielić.

Wraz z nową wizualizacją marki odświeżona zostanie architektura produktów i ich wygląd. Opakowania zyskają nowy, uwypuklający nadrzędne wartości marki design, który pozwoli na wyróżnienie się produktów na półce. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się od lutego, a cały proces rebrandingu potrwa kilkanaście miesięcy.

Zobacz również

Stawiamy na wołowinę!

Wołowina niejednokrotnie określana jest królową polskich stołów. Uchodzi za jeden z najszlachetniejszych i najzdrowszych gatunków mięsa. Dobrze przygotowana jest wyjątkowo smaczna i niezwykle krucha. Polacy coraz częściej sięgają po to aromatyczne mięso, doceniając jego właściwości odżywcze i walory smakowe. Obecnie w sklepach firmowych Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A. trwa promocja wybornego mięsa wołowego – burgery, tatar, […]

Więcej

sportowiec roku

Łuków sponsorem plebiscytu SPORTOWIEC ROKU

Zakłady Mięsne ŁUKÓW S.A. sponsorowały jubileuszową 20. edycję plebiscytu Sportowiec Roku organizowaną przez redakcję Dziennika Wschodniego. 🏃 Tradycyjnie plebiscytowej zabawie towarzyszył szczytny cel. W tym roku sportowe pamiątki licytowano na rzecz dzieci z Lubelskiego Hospicjum im. Małego Księcia. Firma Łuków wspiera rozwój regionu angażując się w lokalne działania. Sponsoring regionalnych wydarzeń i społecznych inicjatyw (w […]

Więcej

Informacja o realizowanej strategii podatkowej za rok podatkowy 2022 w Zakładach Mięsnych Łuków Spółka Akcyjna

Strategia podatkowa Spółki jest elementem odpowiedzialności podmiotu w zakresie ponoszenia obciążeń publicznoprawnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Strategia podatkowa stanowi zbiór zasad obejmujących cele oraz środki umożliwiające prawidłową i terminową realizację obowiązków podatkowych Spółki.

Więcej