Zakłady Mięsne „Łmeat-Łuków” S.A. biorą udział w dużej kampanii promowania wołowiny Polskiego pochodzenia.

My jako producenci, zawsze przywiązywaliśmy dużą uwagę dla jakości produkowanych przez nas wyrobów. Świat szlachetnej wołowiny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów którzy lubią delektować się, nie tylko smakiem dobrego steka, ale także innych wołowych produktów. Kampania ma za zadanie zachęcić do „eksperymentów” z wołowiną w kuchni.

Jest to bardzo smaczne oraz przede wszystkim wyjątkowo pożywne mięso. Doceniane nie tylko na zachodzie Europy, ale w zasadzie na całym świecie. Szczególnie istotne staje się zatem prezentowanie walorów wołowiny, jako mięsa bogatego nie tylko w białko, ale także w wiele mikroelementów co przekłada się na jego pożywność. Działania promocyjne odbędą się nie tylko w sklepach firmowych, ale także w restauracjach. Przewidzianych jest wiele wydarzeń i konkursów. Twarzami kampanii będą z kolei znani kucharze – Wojciech Modest Amaro, Dariusz Kuźniak i Adam Chrząstowski.

Zachęcamy do śledzenia profilu: https://www.facebook.com/wezsiezawolowine

Zobacz także

Pokaż więcej