W dniach 15-18 czerwca gościła w Chicago delegacja kampanii informacyjno-promocyjnej pt. „Tradycja i Jakość Europejskiego Mięsa”– trzyletniego programu promującego europejską wołowinę, wieprzowinę oraz przetwory mięsne wytworzone na ich bazie, realizowanego przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI). Uczestnikami delegacji byli między innymi przedstawiciele i eksperci europejskiej branży mięsnej, a ich wizycie towarzyszyła organizacja serii wydarzeń oraz spotkań B2B.

W dniach 15 i 6 czerwca odbyły się indywidualne spotkania informacyjne, których celem było przekazanie doświadczeń dotyczących lokalnego rynku mięsnego oraz dalsze budowanie pozytywnych relacji z jego przedstawicielami, tzn. importerami czy potencjalnymi partnerami biznesowymi.
Prelegenci reprezentujący UPEMI, europejską branżę mięsną (m.in. Justyna Niemczuk – Dyrektor Handlowy ZM Łuków), a także przedstawicielka Konsulatu Generalnego w Nowym Jorku- Pani Wicekonsul Aneta Kuczewska, opowiedzieli zgromadzonym m.in. o rynku mięsa w Stanach Zjednoczonych Ameryki jako szansie dla europejskich producentów a także możliwościach rozwoju współpracy w zakresie handlu mięsem pomiędzy Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi podkreślając jakość mięsa wieprzowego, wołowego i produktów mięsnych produkowanych w Europie. Po seminarium odbył się bankiet z udziałem przedstawicieli branży mięsnej i liderów opinii, którego goście mieli możliwość zapoznania się i nawiązania nowych kontaktów handlowych.

Zobacz także

Pokaż więcej