PL EN DE

Ruszyła roczna kampania informacyjno-promocyjna wędlin „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP”

Ruszyły działania promocyjne w kampanii wędlin z Łukowa pod nazwą „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP”. Promowane są trzy produkty – kiełbasa podwawelska ekstra, żywiecka oraz krakowska sucha, wszystkie wytworzone  w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.

Głównym celem projektu jest rozpowszechnienie wiedzy o wędlinach wytworzonych w systemie QAFP, jak i wzrost świadomości jakości produktów certyfikowanych tym znakiem wśród dotychczasowych  i potencjalnych odbiorców. Kampania realizowana jest przez konsorcjum Zakładów Mięsnych „Łmeat-Łuków” S.A.  i Ireneusza Górę – certyfikowanego hodowcę trzody chlewnej.

QAFP, jako krajowy system jakości żywności, wspiera polskich producentów i polskie produkty, gwarantując konsumentom bardzo wysoką jakość wyrobów. System obejmuje wszystkie ogniwa łańcucha produkcyjnego, począwszy od hodowli, żywienia zwierząt i warunków ich chowu, poprzez ubój, przetwórstwo, pakowanie, a na magazynowaniu i sprzedaży kończąc. Tak ważna w całym procesie hodowla i jej dobrostan ma bezpośredni wpływ na jakość mięsa. Dzięki temu zyskuje ono odpowiednią zawartość tłuszczu, odpowiednie PH oraz jest pozbawione wad genetycznych. Efektem tego certyfikowanego na każdym etapie procesu jest wysoka jakość wędlin.

Działania wchodzące w skład kampanii obejmują reklamę w telewizji, prasie, radio, internecie oraz outdoor. Oprócz tego przewidziane są degustacje na Dworcu Centralnym i Targu Śniadaniowym w Warszawie, Festiwalu Dobrego Smaku w Lublinie, Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku oraz pokaz kulinarny w Irlandii Północnej. Zaplanowano również udział w targach Polagra 2017 w Poznaniu, Euro Gastro 2018 i Warsaw Gastro Show 2018 w Warszawie.

Mocnym punktem kampanii jest degustacja produktów połączona z akcją edukacyjną w sklepach własnych producenta oraz w wybranych sieciach handlowych. W radiostacjach 4 województw zaplanowany jest konkurs dla radiosłuchaczy. Dodatkowym wsparciem kampanii jest współpraca z blogerami oraz działania public relations.

By poznać szczegóły zapraszamy do odwiedzenia strony: www.odadojakosci.pl

Zobacz również

Certyfikat Doceń Polskie dla mięs wołowych wolno gotowanych i wędlin wołowych

Wolno gotowane mięsa wołowe – Żeberka, Wołowina do szarpania, Gulasz, Sztuka mięsa oraz Ossobuco w aromatycznym sosie to produkty marki Łuków, które zdobyły najwyższe oceny we wszystkich kategoriach ocenianych przez członków Loży Ekspertów w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Odznaczone już wcześniej tym certyfikatem produkty Rostbef luksusowy oraz Pastrami wołowe zostały ponownie po dwóch […]

Więcej

Turniej o Puchar Prezesa Zarządu Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A.

Na Stadionie Miejskim w Łukowie 23 marca 2024 r. odbył się emocjonujący Turniej o Puchar Prezesa Zarządu Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A., w którym wzięło udział aż 16 zespołów z województwa lubelskiego i mazowieckiego. Cieszymy się, że mamy możliwość wspierania tak świetnych sportowych inicjatyw w naszym mieście. Wszystkim młodym, pełnym sportowej pasji uczestnikom serdecznie gratulujemy! Źródło […]

Więcej

Stawiamy na wołowinę!

Wołowina niejednokrotnie określana jest królową polskich stołów. Uchodzi za jeden z najszlachetniejszych i najzdrowszych gatunków mięsa. Dobrze przygotowana jest wyjątkowo smaczna i niezwykle krucha. Polacy coraz częściej sięgają po to aromatyczne mięso, doceniając jego właściwości odżywcze i walory smakowe. Obecnie w sklepach firmowych Zakładów Mięsnych ŁUKÓW S.A. trwa promocja wybornego mięsa wołowego – burgery, tatar, […]

Więcej