Kiełbasa idealnie krucha została doceniona przez jurorów ogólnopolskiego badania „Perły Rynku FMCG 2016”

Podczas 10. edycji ogólnopolskiego badania „Perły Rynku FMCG 2016” komisja złożona z zarządów i szefów  ds. zakupów najbardziej liczących się spożywczych sieci handlowych w Polsce podjęła się wyłonienia najlepszych nowości spośród 101 produktów (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) wprowadzonych do dystrybucji w okresie między 1 stycznia 2015 a 31 marca 2016r. przypisanych do 22 kategorii.

Kryteria jakimi kierowało się jury były ściśle określone. W trakcie oceny członkowie komisji zwracali uwagę na rotację i marże zgłoszonego do konkursu produktu. Bardzo istotnym aspektem była również specyfikacja techniczna, opakowanie oraz wsparcie marketingowe producenta.

Wysokie noty otrzymane w każdej z kategorii spowodowały, że wśród wyróżnionych w badaniu znalazł się produkt kiełbasa idealnie krucha z asortymentu Zakładów Mięsnych Łmeat-Łuków S.A. Nie jest to pierwsze wyróżnienie dla tego produktu. 27 lipca br. kiełbasa została uhonorowana certyfikatem „Doceń polskie” oraz TOP PRODUKT. Wszystkie wyróżnienia kiełbasa zawdzięcza wysokiej jakości oraz składowi pozbawionemu glutaminianu, fosforanów oraz białka sojowego. Istotny jest również fakt, że 100 g wyrobu wyprodukowane jest z 116 g mięsa. Kolejna zdobyta nagroda umacnia pozycję rynkową oraz sprawia, że kiełbasa idealnie krucha plasuje się w czołówce najlepszych produktów branży FMCG posiadając największy potencjał sprzedażowy.

Cieszy nas, że coraz bardziej doceniana jest przez klientów jak i przez niezależne instytucje certyfikujące najwyższa jakość i standardy jakie oferujemy przygotowując produkty dla naszych odbiorców.

Zobacz także

Pokaż więcej